Στο πρόσφατο άρθρο μου στην LiFO, εξετάζεται πώς η αυξημένη χρήση οθονών μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του λόγου στα παιδιά, ειδικά εκείνα τα οποία βρίσκονται στην κρίσιμη ηλικία της γλωσσικής ωρίμανσης. Η έρευνα δείχνει ότι όσο περισσότερο χρόνο περνούν τα παιδιά μπροστά σε οθόνες, τόσο περιορίζονται οι ευκαιρίες για ζωντανή αλληλεπίδραση, βλέμματα, παιχνίδι, διάλογο - τα βασικά στοιχεία μέσα από τα οποία γεννιέται η γλώσσα. Παρότι η τεχνολογία δεν είναι “εχθρός”, η απουσία του γονέα και η μείωση της ποιοτικής επικοινωνίας μπορεί να καθυστερήσουν τη γλωσσική εξέλιξη.
➡️ Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη LiFO
Το άρθρο δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στη LiFO.